17 Nisan 2013 Çarşamba

Baharsızlık...

Bahar...

Diriliş habercisi...

Haşrin bu dünyadaki en büyük isbatı...

Ne demiş:" her gecenin bir nehârı, her kışın bir baharı var..."

Her yıl baharla kıpırdardı benim içim.. En çok papatyalarla..

Rengin donuktan parlağa tebdili...

En fazla kokusu güzel baharın..

Birçok blogta, televizyon programlarında, haberlerde görüyorum; gelmiş bahar... Bir de fotoğraf paylaşıyor insanlar mutlu mutlu..

Bense hayatımın ilk baharsız yılını geçiriyorum. Çok hissettim eksikliğini çok..

Burda bahar yok, çünkü burda kış yok. Onu yerine güneşten sararan yapraklar var, sonbahar kadar hüzünlü.

Dışarı çıktım. Aradım, kokladım, bakındım, belki vardır ben görmemişimdir dedim (hâlâ diyorum) ama buralarda bulamadım...

İlle de kış lazımmış bahar gelmesi için...

Kışın soğuğuna katlanmadan baharın güzelliği gelmiyormuş....







                                           Baharsızlığı kabullenmiş eve giriyordum ki bu çiçeği gördüm:
O da yetti sonra,mutlu oldum....:)
Umut her yerde...
Bahar tadında günler diliyorum...


4 yorum:

  1. new jerseye don su an her yer harika yakinda siteye koycam resimleri,baharda ayrimi guzel ne?

    YanıtlaSil
  2. Hadi ya.... Daha gelmedi mi bahar? Oranin bahari ayri bir guzel... Hele su lale gibi cicek acam agaca bayiliyorum. Resimleri bekliyorum :) bu yil ancak resimlere bakacagiz anlasilan:(

    YanıtlaSil
  3. sekiz yil gecti omrumuzden kissiz gencler.kar ne renkdi sahi?

    YanıtlaSil
  4. Sekiz yıl da çok uzun ya:)

    YanıtlaSil

Okuduğunuz yazının son kelimesine geldiğinizde aklınıza geleni bilmek beni gerçekten mutlu eder...
Ayrıca;
Yaptığınız Yorumun Cevabını Mail Adresinize Gelmesini İsterseniz Yorum İletisinin Sağ Altındaki " E-Posta yolu ile abone ol" tıklamanız yeterlidir.