11 Mayıs 2013 Cumartesi

İndirim Günleri Başladı!!!

            
       


Başlık yanıltıcı olsun istemedim belki farklı hayallerle tıkladınız bu yazıyı ama "üç aylar" bana hep mağazaların indirim günlerini hatırlatır.

Hani kampanyalar olur, akla hayale gelmedik indirimler yapılır... 
Belki uykudan fedakarlık edilir de, sabahlara kadar mağazaların kapılarında yağmur, çamur demeden battaniyelerle beklenir...
Kapılar açılınca içeri hücum edilir... 
Anladınız ne demek istediğimi biliyorum.

İşte bugün de rahmet kapıları açıldı sonuna kadar ( hoş belki de o sınırsızlığın hiç kapısı yoktu zaten)
Uğruna sıraya girdiğimiz her "şey" den daha kıymetlisi satışa çıkmış...
Almak isteyen buyursun içeri, kıymet bilsin...

Azıcık uykudan kıssın mesela; gece kalksın namaz kılsın dua etsin, yüreğini titretsin...
Azıcık fazla Kur'an-ı Kerim okusun mesela, Rabbiyle söyleşsin, "O'nunla konuştum" dese de yalan söylemiş olmasın...
Azıcık boğazından kessin mesela, oruç tutsun, terbiyelensin, sabrı hatırlasın...
Azıcık eli cebine başkası için gitsin mesela, maldan değil candan versin...

İki ayın sonunda Ramazan'ı karşılarken daha da heyecanlansın, zaten yüreğini hazırlamış olsun..
O kutlu ayda da coşsun iyice 'hel min mezid' desin, daha fazlası için çalışsın... 

Bayrama gelince de, temizlenmiş olsun bütün günahlar, hafifce kalsın, bayram o bayram olsun...
Olsun da, gönlü neşeyle dolsun...
Güzel olurdu değil mi?

Belki de sonsuz cennet hayatı, daha da önemlisi rızaya götürecek kutlu zaman dilimleri bu yılki üç ayların içindedir kim bilir, aramaya değmez mi???

Ey nefsim! Duydun mu???

Basit bir üç aylar kutlaması yapma niyetindeydim sadece,

Üç aylarınız mübarek olsun...

Dualaşalım...



 


6 yorum:

  1. Allah razı olsun..Beni gülümsettiniz Rabbim de sizi gülümsetsin.Çok güzel bir benzetme yapmışsınız.O indirim günlerinde bana da sıra ayırın olur mu?bende faydalanmak isterim bu indirimlerden alacağım, sepete atacağım çoooookk şey var.Yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  2. Sıra ayırmak haddim olmaz herhalde de, dediğim gibi dualaşalım inşallah. Herşey karşılıklı:))

    YanıtlaSil
  3. Allaha hamd olsun..her yilin icine ozel gunler her ayin icine ozel gunler her jaftanin icine ozel gunler koyar ki kullari birine ulasamadim ciktim huzuruna Allahim mahrumiyet hissetmesin oyle demesin..Rabbim yureklerimizi hazirlamayi nasip etsin..cok guzel bir yaziydi kardesim Allah razi olsun.

    YanıtlaSil
  4. Amin, cümlemizden inşallah

    YanıtlaSil
  5. Black Friday gibi bisey zannettim:((

    YanıtlaSil

Okuduğunuz yazının son kelimesine geldiğinizde aklınıza geleni bilmek beni gerçekten mutlu eder...
Ayrıca;
Yaptığınız Yorumun Cevabını Mail Adresinize Gelmesini İsterseniz Yorum İletisinin Sağ Altındaki " E-Posta yolu ile abone ol" tıklamanız yeterlidir.