11 Temmuz 2013 Perşembe

Ramazan Ayı Hızla Geçerken...

Ramazan ayı geldi de geçiyor bile...
Oysa birçok yazı vardı aklıma Ramazan'a dair..
Hergün bir güzellik paylaşacaktım.
Ama evdeki hesap yine çarşıya uymadı.
Annem geldi demiştim ya, zannettim ki o gelince bloğumla daha çok ilgilenirim ama öyle olmadı. Annem gelince kızımın bahane teşkil ettiği işler kapıma yığıldı, Ramazan'ın da bereketli bir yoğunluğu var tabi, dolayısıyla buralara pek uğrayamaz oldum. 

Neyse, nasip...

Rabbim hepimize hakkını verdiğimiz, oruçlarımızı günahlarla delik deşik etmediğimiz, bayrama kadar kendimizi affettirdiğimiz, Kadir gecesini ihya edebildiğimiz bir ay nasib etsin...
Bu mübarek ay tüm dünyaya ve memleketimize huzur getirsin inşallah...

Bilmiyorum sizin için nasıl ama şimdilerde tam da böyleyim ben:)))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğunuz yazının son kelimesine geldiğinizde aklınıza geleni bilmek beni gerçekten mutlu eder...
Ayrıca;
Yaptığınız Yorumun Cevabını Mail Adresinize Gelmesini İsterseniz Yorum İletisinin Sağ Altındaki " E-Posta yolu ile abone ol" tıklamanız yeterlidir.